Andas ut

Puuuh,
stressigt men fick mina naglar gjorda igår så är nöjd..
Husägare nu mera...
Flyttar inom kort..
Pool och grejer..
Finns lite lite att fixa... Stressar dock över detta för det blir väl jag som kommer bli vaktmästare och byggmästare! Dennis har tummen mitt i hand plus att han alltid säger " löser jag imorgon ta det lugnt" så har ett år gått.. Inget har blivit gjort... Så känner en stor press...
Jaja, löser väl sig!

Inom två månader kommer detta att hända-

- flytta till hus!
- bröllop (möhippa)
- semester

Handla ihjäl mig till vårt nya hus..
Fixa och dona lite på huset ...

Yey... Eller?

<3


Kommentarer
Postat av: Jonne

Grattis världens sötaste unge på två års dan

2013-04-01 @ 23:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0