glitter

"mamma mamma, kolla... det glittrar..
det är så vackert!"
snön glittrar. vackra barn!
idag möte, gick ganska vilt till. folk gick helt kaos.
nu, massa prov att göra. lagom roligt.
men skit i det jag är lyclig för jag fick ett super fint armband av Jossan i födelsedagspresent.
det bästa armbandet jag har fått.
annars? jobb imorgon.. sen ska jag träffa en jobb kompis på fika.
sen fest på fredag med tjejerna!
fick en super fin tavla av cindy igår.
med text:
min vän
du är den jag kan lita på och som förstår mig.
den jag vänder mig till när jag behöver en hjälpande hand.
tack för att du alltid finns där för mig.
du är verkligen min bästa vän.

idag är en bra dag. känner mig så lyckligt lottad.
känns som jag är älskad, behövd...
jag ...
ja jag känner mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0