Jobb

Jobbat 12-10 timmars pass denna helg och massa i veckan. Denna veckan blir det massa jobb igen! Skönt men just nu skriker min kropp efter vila och massage?...

Har saknat mina huliganer dem ska snart till dagis och jag snart till jobbet..

En helt annan sak.. Har inte hunnit klippa eller slinga mitt hår så utväxten ska vi inte ens snacka om.. Och längden? Jo den är vid byx kanten nu.. Helt sjukt..
Måste ringa Caroline och spika en dag..

Vi letar hus för fullt...
Längtar tills vi flyttar! Men det måste kännas rätt..

Jag har ingen motivation till att träna men måste ta tag i detta.. Blir bara tjockare och äckligare för varje dag som går.. Bläääääää..

Holly är vild med sina snuttar... Typ 5 st snuttar och en docka..
Jo och två nappar.. Och allt detta ska hon assa med sig på dagis och vart hon än går..
Knäppis..

Emilia är inne på en period " älska farmor och farfar mest i världen" period..
Det är bara dem som gäller..

Haha aja,

Puss / n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0