Drama

Idag, inatt rättare sagt var Holly hel vild!
41,5 grader i feber. Lagom kul för mitt hjärtegull!
Hon sover och vaknar...
Gnäller, sover... Vaknar!

Igår jobbade jag. Efter jobbet gick jag och hyrde film, körde hem och mös med min familj som är lagom sjuka allihopa!
Dennis feber, Emilia feber och Holly som ät värst!
Stackare..
Igår.. När vi kollade film så var det faktiskt jag som somnade..
Var trött, var länge sen jag kunde Solna sådär utan att ligga i timmar och tänka på massa annat!
Och att somna utan sömntabletter.
Skönt...

Idag är jag dock ganska trött efter vilda Holly. Men har varit hos läkaren, handlat mat och nu ligger jag och halv sover i soffan medan Holly sover och Emilia kollar oliver och gänget!

Måste säga att jag är hungrig hela tiden.. Äter och äter hela tiden.......
Sjukaste.. Dags för vv?

Träna... Ja tack... Motivation... Kom och ta mig!

Hörs!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0